fredag 28 januari 2011

2011

Hej på er!

Jag får be om ursäkt för att det varit så mediokert med uppdateringar, men det betyder inte att det inte händer något! Just nu håller jag på att läser och planerar utgivning för flera färdiga manuset, bland annat något som jag tycker är det bästa jag läst på väldigt lång tid. Ska bli mycket spännande att se vad ni tycker. Det rör sig om en unik kombination av sci-fi och drama - mer av det sista, och riktigt briljant! Det kommer mer på Ond Bråd Död givetvis samt en annan form av kiosklitteratur...

Nu är jag ensam på detta, det tar helt enkelt lite längre tid att genomföra saker och ting med min egen lilla ekonomi och energi. Hoppas ni klarar er lite till... för så fort jag har klart lite omslag ska ni få se framsidor så att det stänker om det!

Mvh
Fred