söndag 6 mars 2011

Uppdateringar!

Läget är detta:

* KG Johansson har skrivit en fantastisk roman som ni kommer att ÄLSKA, "Chimärerna". Jag väntar just nu på lite förslag på omslagsdesign, vilket Markus Widegren hjälper till med. Läser även en annan roman av KG, som kommer att passa utmärkt in i Ond Bråd Död-serien.

* Råttattack! och Bögskräck är mer eller mindre slutsålda, det finns något ex kvar av varje. Det kommer att dröja någon månad innan jag har budget nog att trycka upp nya.

* Vi har fått erbjudande att delta i Carlstad Comic Con, vilket jag överväger seriöst. Det blir bokförsäljning och troligen också DVDs, eftersom jag ger mig in på det också.

* Markus Widegren är, vad jag förstått, klar med sitt bidrag till Ond Bråd Död. Kommer att bli jäkligt coolt. Mer info snart.

/Fred